Nieuw de Aastra 400!
Perfect geschikt voor de behoeften van kleine en middelgrote ondernemingen: Aastra 400
Kan overal worden ingezet - in de industrie, zakelijke dienstverlening, hotels, thuis en zorgfaciliteiten of in administratie sectoren en organisaties.
- Voor 4 tot 400 gebruikers.
- Ideaal voor gebruik in kleine en middelgrote ondernemingen maar ook in instellingen.
- Snel en eenvoudig uitbreidbaar of aangepast aan nieuwe zakelijke processen.
De Aastra 400 ondersteunt niet alleen traditionele telefoons maar ook andere, innovatieve communicatiesystemen. Het doel is uiteenlopende diensten (spraak, e-mail, video, chatten enz.) tot een eenheid te maken - Unified Communication - en deze aan te brengen op één gebruikersinterface. Medewerkers die op andere vestigingen zitten, kunnen ook profiteren van videotelefonie. Nog een extra waarde is de mogelijkheid om documenten samen te verwerken via desktop-sharing (samenwerking).
Geavanceerde technologie:
De Aastra 400 is een IP-gebaseerd systeem: het datanetwerk van het bedrijf (LAN) wordt gebruikt voor spraakoverdracht. De telefoons worden rechtstreeks op het netwerk aangesloten, net als pc's. Aastra 400 is de basis voor omschakeling naar diverse technologieën. Zelfs analoge terminals, zoals bedrade telefoons of faxmachines, kunnen blijven worden gebruikt met hun bestaande telefoonbedrading. Of u nu de voorkeur geeft aan analoge en digitale (ISDN) netlijnen of wilt profiteren van de nieuwste technologie van SIP-providers, er zijn altijd talloze mogelijkheden voor aansluiting op openbare telefoonnetwerken. Voordelen van Aastra 400 De nieuwste technologieën zoals VoIP, SIP en XML, als de basis voor innovatie communicatie-oplossingen Naadloze beschikbaarheid binnen het bedrijfscomplex (DECT, SIP-DECT en WLAN) en daarbuiten (FMC) met professionele, geïntegreerde procesautomatisering. Ruim assortiment terminals Uniforme en intuïtieve inzet van alle in het systeem geïntegreerde terminals (vaste telefoon, snoerloze handsets, Softphone, mobiele telefoon).
Geïntegreerde en samenwerkende communicatie:
Specifieke oplossingen voor contactcentra, zorginstellingen en hotels, naast toezichtfuncties en alarmsystemen. Technologische onafhankelijkheid en toekomstbestendige ontwikkeling dankzij een open systeemarchitectuur en het gebruik van wereldwijde standaards (SIP) Uitgebreide aansluitingsmogelijkheden voor bedrijven met meerdere gebouwen.