Traditionele Telecom

Overweegt u weleens om over te stappen naar een andere telecomprovider? Maar ziet u op tegen de administratieve rompslomp of bent u bang dat u een paar dagen niet bereikbaar bent rond de overstap? Of dat u straks geconfronteerd wordt met een slechtere kwaliteit? Wij beschikken over de methodieken om gebruik te maken van een alternatieve provider voor vaste telefonie, waardoor u zeker bent van een zorgeloze overstap.

Overname van gespreks- en abonnementskosten

Afhankelijk van uw huidige contract kunnen wij uw gesprekskosten en mogelijk uw abonnementskosten overnemen. De gesprekskosten kunnen wij altijd overnemen. Uw abonnementskosten kunnen wij overnemen als u uw contract bij KPN of andere WLR en CPS aanbieders heeft opgezegd en de geldende opzegtermijn is verstreken.Van deze overstap merkt u, behalve dat u een lagere telefoonrekening ontvangt, helemaal niets. Het betreft namelijk slechts een administratieve overname. Behalve een probleemloze overstap kan dit u ook nog eens een aantrekkelijke besparing opleveren.

Geruisloze overgang

Uw dienst wordt geactiveerd in de wijkcentrale. Dit betekent dat er geen apparatuur geplaatst hoeft te worden bij uw telefooncentrale. Zelfs een herprogrammering van uw centrale is niet nodig. Omdat uw inkomend telefoonverkeer over het netwerk van KPN blijft lopen, merkt u niets van de overstap. Vanzelfsprekend behoudt u al uw huidige nummers en faciliteiten. Het overstapproces hebben wij volledig geautomatiseerd. Als u dit wenst kunnen wij u dus per e-mail op de hoogte houden van de status van uw overstap.

Geschikt voor alle typen lijnen en telefooncentrales

Om over te kunnen stappen maakt het niet uit of u gebruik maakt van een analoge lijn of van een ISDN-aansluiting. Of waar in Nederland uw bedrijf gevestigd is. Heeft u meerdere vestigingen of maakt u gebruik van verschillende typen telefooncentrales? Ook dat staat een overstap niet in de weg. Integendeel. Dat maakt het alleen maar aantrekkelijker.

Eén aanspreekpunt

Niet alleen uw factuur is overzichtelijk. Ook voor al uw telefonie vragen heeft u voortaan nog maar met één aanspreekpunt te maken. En dat is wel zo makkelijk. Elke werkdag van 08.30 tot 18.00 uur staan wij klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Slim uw gesprekskosten analyseren

Met uw overstap krijgt u de beschikking over een slimme Portal, waarmee u zelf uw gesprekskosten kunt analyseren. Tot op detailniveau brengt u hiermee de belkosten van uw bedrijf in kaart.

Eén overzichtelijke factuur

Elke maand ontvangt u één factuur, waarop zowel uw gesprekskosten als uw abonnementskosten worden gespecificeerd. Tot in detail. Wie weet brengt de specificatie van de door u gebruikte lijnen zelfs nog een overcapaciteit aan het licht. U zult niet de eerste zijn, die dankzij dit overzicht niet-gebruikte lijnen kan opheffen. Tja, en dan lopen de besparingen alleen nog maar meer op. Dat is mooi meegenomen.

Interessante besparingen

Behalve dat u minder betaalt voor uw abonnement, profiteert u ook nog eens van de scherpe gesprekstarieven.

Opstap naar VoIP-telefonie

Weet u nu al dat u in de toekomst wilt overstappen naar VoIP-telefonie? Dan is onze oplossing een uitstekende keuze. U bent dan maximaal voorbereid om in de toekomst via internet te bellen. Als klant kunt u bovendien ook nog eens eenvoudig en zonder aansluitkosten uitbreiden met onze SIP trunking. Als u gebruik wilt maken van een ultramoderne VoIP-telefooncentrale met state-of-the-art faciliteiten, zonder dat u zelf hoeft te investeren in een nieuwe telefooncentrale, is Hosted connections echt iets voor u. Gaat uw telefooncentrale nog wel even mee? Dan kunt u uw eigen telefooncentrale met onze trunking eenvoudig koppelen aan ons eigen communicatieplatform.