Clearvox
Wat is de Clearvox?
De ClearVox IP telefooncentrale is speciaal ontwikkeld voor de zakelijke markt die optimaal bereikbaar wil zijn en graag op zijn telefoonkosten wil besparen. ClearVox is eenvoudig in gebruik en beheer, kent lage investerings en gesprekskosten en heeft een groot aantal handige gratis zakelijke functies. Zo kan elk telefoongesprek worden opgenomen en is uw kantoor altijd bereikbaar. Daarnaast kan de telefoniste via de pc meerdere gesprekken tegelijkertijd afhandelen en is voor elke collega zichtbaar wie aanwezig is, wie telefoneert of niet gestoord wil worden.
Uitblinker!
- Gespreksrouteringen
Gespreksrouteringen kunnen volledig via een door ClearVox ontwikkelde gebruikersinterface ClearVox Control Panel (CCP) worden ingesteld. Via deze interface kunnen tevens de nationale telefoongids, bedrijvengids, het interne telefoonboek, oproepinfo en alle opgenomen gesprekken worden geraadpleegd.
- AutoAttendant
Stel: al uw medewerkers zijn in gesprek. Om de gesprekspartner toch te woord te staan, heeft u de mogelijkheid een ingesproken welkomstmelding- of -boodschap af te spelen. Zodra een medewerker beschikbaar is, wordt het gesprek automatisch door de ClearVox doorverbonden. Zo bent u altijd telefonisch bereikbaar en gaat er geen gesprek verloren.
- Keuzemenu’s
Het keuzemenu; wie kent het niet? Om uw klanten nog beter van dienst te zijn, biedt ClearVox de mogelijkheid van keuzemenu’s die de beller direct met de juiste persoon of afdeling verbinden. De beller wordt zo niet onnodig doorverbonden voordat hij de juiste persoon aan de lijn krijgt. Het voorkomt de nodige ergernissen bij uw klanten.
- Wachtrij
Wachten is nooit leuk. Maar een wachtrij is soms onvermijdelijk en voor niemand een pretje. De beller wordt door ClearVox keurig op de hoogte gehouden van de gemiddelde wachttijd en het aantal wachtende dat voor hem is. Duurt het te lang voor de beller? Dan heeft hij de mogelijkheid om uit de wachtrij te stappen en naam en telefoonnummer in te spreken om teruggebeld te worden. Service zoals het hoort, nietwaar?
- Doorschakelen
Ook het doorschakelen van gesprekken behoort tot de standaard mogelijkheden. Zo kiest u er bijvoorbeeld voor om uw zakelijke telefoon buiten kantoortijden door te schakelen naar uw GSM, telefoon thuis of voicemail. De beller krijgt keurig een melding dat het bedrijf gesloten is en wordt doorgeschakeld. Daarnaast kan hij ervoor kiezen een bericht achter te laten om de volgende dag teruggebeld te worden. Zo bent u altijd stand-by.
- Gespreksopname
Het opnemen van gesprekken kan uw telefonische dienstverlening in vele opzichten verbeteren. En het kan in sommige gevallen noodzakelijk zijn. Gesprekken van en naar klanten binnen het klantenbestand worden niet alleen opgenomen, maar tevens automatisch aan de klant gekoppeld. Zo heeft de gebruiker direct inzicht in eerder gevoerde gesprekken met deze klant. En kan de klant zo goed mogelijk te woord worden gestaan!
- Voicemail en faxberichten
Bent u even niet in de gelegenheid een oproep aan te nemen? Geen paniek. De beller doorverbinden naar uw ClearVox voicemail is een goede oplossing. U kunt het bericht beluisteren via een telefoon of pc. Indien gewenst stuurt ClearVox u het ingesproken bericht per e-mail (WAV-file) toe. Ook faxen kunnen door de ClearVox Communicatie Server worden ontvangen en in PDFformaat gedistribueerd en/of naar een netwerkprinter worden verzonden.
- Slimme koppelingen
ClearVox Communicatie Servers, gebaseerd op Open Standaarden, zijn vele malen flexibeler dan traditionele telefooncentrales. De mogelijkheden zijn eindeloos en ontzettend slim. ClearVox kan worden aangevuld met een IP camerasysteem. Een systeem dat zowel vanuit een iPad, iPhone als ook een op maat gemaakte ClearVox Control Panel (CCP) module bestuurd en bekeken kan worden. Geïntegreerde besturing van een toegangsdeur of poort, maakt het geheel tot een aangenaam en eenvoudig te bedienen systeem. Door de flexibiliteit van ClearVox is het eenvoudig koppelen van CRM en ERP systemen mogelijk. Hierdoor heeft u als gebruiker toegang tot uitgebreide rapportagemogelijkheden en kunt u gedetailleerde statistieken inzien. De support die wij kunnen leveren is snel en to the point. Zodat u de vele mogelijkheden optimaal kunt benutten. Want daar gaat het om.
- Maatwerk
De markt is constant in beweging. Speel daar maar eens op in als bedrijf. Ondernemen is een repeterende reactietest op alle veranderingen. Flexibiliteit en aanpassingsvermogen zijn de kernwoorden bij het ontwikkelen van applicaties. Het gaat daarbij niet alleen om de functionele eisen die uw organisatie stelt, maar ook om het kwaliteitsniveau. Bovendien moeten ontwikkelactiviteiten uitgevoerd worden binnen de beschikbare budgetten. ClearVox kan u helpen bij het invullen van deze eisen. Dit doen we door maatwerk telecom- en Domotica applicaties te ontwikkelen en integratiediensten te leveren, zodat u sneller en effciënter kunt inspelen op veranderingen.
In het kort
- ClearVox Communicatie Server
- Geschikt voor tot werkplekken.
- Niet VoIP/SIP/ISDN provider gebonden. % keuzevrijheid.
- Besparingen van tot % op uw huidige belkosten mogelijk!
- Zeer schaalbaar.
- Beschikbaar voor ISDN, VoIP (SIP) of een combinatie
- van beide (Hybride)
- Aansluiten van analoge apparatuur (optioneel) mogelijk.
- Lokale back-ups van uw gespreksgegevens en eventuele
- gespreksopnames mogelijk.
- Telewerken middels VPN mogelijk.
- Uitbreiden? Dan slechts een toestel aanschaffen en aanmelden!
- Geen beperkingen voor gespreksopname.
- Koppeling tussen meerdere ClearVox systemen (filialen) mogelijk.
- Gebruik van al bestaande Internet infrastructuur en het
- lokale netwerk.
- Koppelingen met CRM software en databases mogelijk.
- Koppelingen met zakelijke domotica systemen mogelijk.
- Onderhoud en configuratie op afstand mogelijk.
- Uniek online back-up en recovery systeem.
Bijlage | Grootte |
---|---|
Clearvox Folder | 1.87 MB |