Avaya

Eenvoudige, krachtige communicatieoplossingen voor uw klein & middelgroot bedrijf Succesvolle bedrijven zijn altijd op zoek naar mogelijkheden om meer te doen met minder. Ze streven ernaar om het bedrijf flexibel, innovatief en concurrerend te houden, zonder de bedrijfskosten en kapitaaluitgaven omhoog te jagen. Avaya brengt de oplossing binnen handbereik:

het Avaya IP Office-communicatiesysteem.

Wat is een IP Office?

Avaya IP Office is de juiste keuze voor alle kleine en middelgrote bedrijven van nu. Het systeem ondersteunt tot 384 werknemers en is de perfecte oplossing voor startende ondernemingen en meer gevestigde bedrijven, of u nu met een enkel kantoor werkt, in een kantoor aan huis of met verschillende winkels of locaties. Ingebouwde veerkracht voor doorlopende bedrijfsactiviteiten IP Office biedt bedrijven met meer dan één locatie de mogelijkheid om continu te werken. Bovendien kunnen werknemers hun thuistelefoon in een kantoortelefoon veranderen als ze niet naar kantoor kunnen komen. Onweer of onvoorziene familieomstandigheden hoeven de zakelijke continuïteit niet in de weg te staan. Lagere mobiele-telefoonrekeningen/interlokale gesprekskosten IP Office biedt vele mogelijkheden om de gesprekskosten te verlagen van uw personeel onderweg, van mobiele telefoons, in hotels en zelfs in het buitenland. Breid uw pool van talenten uit, niet het aantal vierkante meters IP Office biedt u de flexibiliteit om werknemers thuis te laten werken – waar ze ook zijn, bijvoorbeeld om overbezetting tijdens kantoorpiekuren te vermijden.

IP Office verbetert de productiviteit en het samenstellen van uw geïntegreerde communicatieoplossing is kinderspel.

Slechts twee stappen volstaan:

1 Het Communicatiesysteem

Hoeveel locaties hebt u? Een of meerdere? Wilt u uw klantenservice verbeteren? IP Office legt de basis waar u zo veel verschillende applicaties en gebruikers aan kunt toevoegen als u nodig hebt. Of u nu twee, tweehonderd of meer werknemers hebt: IP Office is de juiste keuze voor u.

2 Telefoons

IP Office ondersteunt een grote verscheidenheid aan verschillende telefoons. Deze toestellen zijn ontworpen voor uiteenlopende applicaties. Het enige wat u nodig hebt om uw medewerkers ook buiten kantoor te laten werken, is een breedband-internetverbinding bij de gebruiker en al dan niet een VPN-gateway voor verbinding met de hoofdlocatie.

Essential Edition

Inclusief: geïntegreerde voicemail, 2 kanalen (schaalbaar tot 6), Mobile twinning, Mobile Call Control & one-X Mobile Essential Edition voor alle gebruikers, 2 telewerkerlicenties

De basis voor de communicatieoplossing voor uw kantoor, Unified Communications op instapniveau voor al uw medewerkers

  • Dag en nacht beschikbaar: een gepersonaliseerde voicemail-begroeting voor iedere medewerker vergroot de klantloyaliteit.
  • Mogelijkheid om voicemail via een e-mail te versturen verbetert de productiviteit van werknemers.
  • Automatische telefoniste: Inkomende gesprekken worden volgens duidelijke regels doorgestuurd naar de juiste persoon.
  • Kiezen op naam - met behulp van uw interne telefoonboek en de toetsen van de telefoon vinden bellers eenvoudig de persoon die ze zoeken.
  • Mobiliteit: alle gebruikers zijn op één nummer bereikbaar, of ze nu op kantoor of onderweg zijn. Daarnaast biedt one-X Mobile Essential een grafische interface voor gespreksbeheer en de mogelijkheid om met één nummer zowel inkomende als uitgaande gesprekken te voeren.

Preferred Edition

Inclusief: VoiceMail Pro-licentie, 4 kanalen (schaalbaar tot 40)

Verbeterde reactiemogelijkheden en productiviteit

Met IP Office Preferred Edition krijgt u alles van de Essential Edition plus:

  • Veilige ‘Meet-Me’ conferenties: snellere besluitvorming en beter teamwork. Met de geïntegreerdeconferentie functies kunnen alle deelnemers zelf wachtwoordbeveiligde conferentiegesprekken met maximaal 64 deelnemers organiseren.
  • Intelligente gespreksroutering: diverse programmeerbare opties zorgen ervoor dat uw klanten snel de juiste persoon kunnen bereiken.
  • Gesprekken opnemen: ingebouwde gespreksopname - automatisch of op verzoek - is een geweldige manier om uw bedrijfsprocessen in de gaten te houden, betwiste orders te behandelen en u te helpen bij het trainen van uw personeel.
  • Verhoogde voicemailcapaciteit draagt bij tot een verbeterde beschikbaarheid.

Advanced Edition

Inclusief: Customer Call Reporter (CCR) Server met een supervisorlicentie en talrijke rapportagefuncties

Perfecte klantcommunicatie en -service

Vereist Preferred Edition. Naast de functies van de Preferred Edition krijgt u ook:

  • Realtime beheer van de klantenservice: gedetailleerde rapporten zijn altijd voorhanden. Als kritieke gespreksniveaus worden overschreden, wordt u onmiddellijk gewaarschuwd en kunt u snel ingrijpen zodat uw serviceniveaus niet dalen.
  • Gespreksopnamebibliotheek: u kunt eenvoudig alle opgenomen gesprekken archiveren en elk gesprek probleemloos opzoeken en terugspelen.
  • Selfservice 24/7: klanten kunnen de orderstatus controleren en nog meer door gebruik te maken van IVR-services (Integrated Voice Response).